enbusighemlighet.blogg.se

Denna blogg handlar om något unikt som att kissa i byxorna. Att det förekommer och händer vet alla om men att två personer bloggar om det är unikt. Välkommen till denna blogg, där två kissnödiga representanter från vardera kön skriver och delar med sig.

Att prova nya saker tillsammans

Publicerad 2016-02-19 15:33:50 i Allmänt,

Hittar den här texten på nätet. Skriven av en kille som gillar wetting. Och tänker att det är väldigt bra att de har hittat en grej som funkar för dem och som ger en extra krydda till deras sexliv. Tror att det vore bra om fler par vågade sig på lite andra saker, oavsett om det är wetting, s&m, oralt, rollspel - det som funkar för dem helt enkelt. Var lite mer vågade i helgen och utforska okända områden tillsammans!

"Ibland har man tur. Riktig tur. Till exempel när jag träffade min tjej Johanna (som egentligen heter något annat) för drygt två år sedan.
Jag har alltid varit attraherad av tjejer som kissar på sig, och jag har kikat en del här på internet tidigare. Att jag själv skulle träffa en som gör det för mig har naturligtvis känts helt overkligt. För att inte säga omöjligt.

Jag ska berätta hur det började (Johanna har sagt att det är ok, bara jag ändrar hennes namn). Vi hade varit ihop i nästan ett år och det var mitt i sommaren förra året. Dittills hade vi haft ett "vanligt" och torrt förhållande och jag hade inte sagt något om mitt intresse för wetting.

En lördagkväll var vi ute på hotellet nere i stan. Det stänger klockan 2 och då brukar det alltid bli trängsel fram till garderoben. När vi står där och trängs vänder sig Johanna om till mig och säger:
"Åh, jag borde gå på toaletten innan vi går hem".
"Det blir nog lite bökigt...", säger jag utan någon vidare baktanke med det. För det hade varit bökigt att ta sig ut ur klungan och tillbaka in igen, särskilt som vi började närma oss garderoben.
Hon sade inget mer utan vi stod kvar, fick ut våra jackor och gick ut i sommarnatten.

Vi skulle gå hem till henne, hade vi bestämt tidigare. Det tar ungefär en halvtimme och kan vara en ganska trevlig promenad på nattkröken.

Vi hade inte kommit långt förrän Johanna säger:
"Jag borde nog gått på toaletten i alla fall. Alltså, jag kissar snart på mig".
"Ojdå", sade jag och nu började ju reptilhjärnan vakna.
Så skojade vi lite grann om hur jobbigt det kan vara när man är kissnödig. "Det ska nog gå bra, tänk bara inte på rinnande vattenkranar, vattenfall och iskalla drinkar", sade jag och fick ett halvt plågat leende tillbaka tillsammans med ett "sluta, det kan gå illa det här".

Vi fortsatte att gå, och jag märkte på hennes steg att de blev mer och mer ansträngda. "Du är verkligen jättekissnödig, va?", sade jag.
"Jag sade ju det", svarade hon. Jag tog mod till mig och sade så oberört jag kunde. "Äh, kissa då." "Va´?" "Kissa bara. Det är ju mitt i natten och du har ju svarta tights på dig. Det syns inte", sade jag och var beredd på att få åtminstone en verbal smäll.

Det fick jag inte. Jag lade armen om henne och nästan viskade.
"Jag blir faktiskt lite upphetsad av tanken, att du inte kan hålla dig".
Vi gick ett litet stycke till. Helt plötsligt stannade hon till vid en parkbänk.

"Skratta inte nu", sade hon, satte sig på bänken och drog upp tunikan. Det tog inte många sekunder förrän det forsade ur henne. Mina ögon måste varit som pingpongbollar. Här satt min drömkvinna och kissade på sig mitt framför ögonen på mig!

"Det var skönt", sade hon när hon kissat klart.
"Jag ska ta hand om dig när vi kommer hem", kontrade jag och kysste henne. Jag lät min hårda penis nudda vid hennes lår några gånger. "Du gillade verkligen det där...", sade Johanna och log inbjudande. "OM jag gjorde", svarade jag.

Väl hemma höll jag mitt löfte och tog hand om henne på alla sätt man kan göra.Nästa dag pratade vi inte mer om det. Och sedan gick det ungefär en månad till nästa gång. Men nu är det snarast rutin att Johanna kommer hem med blöta byxor efter en utekväll."

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela