enbusighemlighet.blogg.se

Denna blogg handlar om något unikt som att kissa i byxorna. Att det förekommer och händer vet alla om men att två personer bloggar om det är unikt. Välkommen till denna blogg, där två kissnödiga representanter från vardera kön skriver och delar med sig.

Kinky eller inte?

Publicerad 2016-02-20 18:07:46 i Allmänt,

Som min bloggvän berättade i ett tidigare inlägg så blev det en liten spontan incident igår kväll. Galet, busigt, roligt och lite upphetsande på ett sätt. Jag tar med mig några tankar från den: 
 
1) Det går inte att planera hur det kommer att bli. Glöm det schyssta upplägget som du har tänkt dig ska filmas för den andre - kisset rinner där det rinner och kanske inte kommer med på bild...
 
2) Det är inte helt lätt att kissa på sig i sina kläder med flit. Jag har en spärr där. Vet inte om det är mer kvinnligt? 
 
3) Jag har skickat "filmer" av olika karaktär till män tidigare men aldrig någon som har haft detta tema. Det får mig att fundera lite över om den här typen av "film" är att likställa med andra som har ett mer tydligt sexuellt inslag i sig. Eller om de bara är en rolig, knäpp och busig grej som två personer gör. Vad säger ni om det? 
 
4) Funderar även på om det här är kinky? Vet inte om jag tycker det egentligen. Kinky är för mig mer förenat med extremsex på något sätt. Är det mer kinky om vi skulle ha kissat på oss tillsammans före sex? 
 
5) Att filma det här och sen försöka få iväg den till mottagaren kan vara lite knepigt... Se till att filmen inte blir för lång! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela